luni, 14 ianuarie 2008

Vorbeste ambitia din mine :))

''Of...si cat a fugit dupa mine ca sa ma prinda,cat s-a zbatut ca sa m-agate,cat s-a casnit sa ma prinda in vrejele ei si pana la urma a reusit.A reusit ea hotzomana.Ea...lenea...
Lenea,cea care stapaneste peste mine...si-a construit un regat.Dar,las ca am eu ac de cojocul ei si am sa-i cuceresc regatul si voi fi iarasi stapana.Eu!Ambitia.Ambitia ta,a celei ce scrii acum cu atata repeziciune.
Parca iti e lene sa povestesti si despre mine...Ambitia ta,cea care trebuie sa fie pretutindeni.Uf...vrei sa termini de scris aceste fraze ca sa lenevesti in continuare...de aceea scrii asa de repede,nu ?Hmm... si uite,fericita tu .Ai si terminat.

ps:aberatii scrise intr-o zi in care NU am nici un chef.De nimeni si de nimic.

Un comentariu:

ana spunea...

Intotdeauna sa visezi si sa impusti mai sus decat crezi tu ca poti.Nu te obosi sa faci lururile un pic mai bine decat contemporanii sau predecesorii tai. Incearca sa te autodepasesti,sa fii ambitioasa.