miercuri, 5 decembrie 2007

Ceva de spus...

Fapt concret si cu dediktie pentru profa mea de romana:Nu mai suport ora de romana!!!De ce?Pentru simplu' motiv ca ...nu mi se mai pare atractiva,surprinzatoare,interesanta s.a.m.d.
Totul e ...frectie...bla,blauri si iar bla blauri ...povesti nemuritoare....nenumarate ore de iricgentie si bleaaaah...M-am saturat sa fiu eleva in clasa a 12-a am inceput sa detesc clasa a 12-a si de ce spun asta?Pentru ca...profesorii cer prea mult,adik la toate materiile nu numai la cele pentru bac.Ar fi fost de inteles si ceva corect sa-ti ceara sa inveti la materiile pentru bac dar nu ci la o materia ca cea cum e Consultanta nuj de care...Aiurea.
Ei cer prea mult iar noi ...dam prea putin.Defapt vorbind in numele meu ...incerc sa invat ,sa fac ceva pentru admiterea asta nenorocita insa...fara nici un rezultat .Cu cat vrea sa fac mai mult cu atat ma infund si imi dau seama cat de putin stiu.
Astazi...teza-romana:Liniste totala in clasa si cred ca va venii si prima mea nota de 6 in teza:-".Am fost in pom,sunt in pom si voi mai fi atat timp cat se vorbeste despre artele poetice ale lui nea Barbu,Arghezi si Blaga.Cel putin stiu si eu una,una si buna a lui Bacovia.Sheet...
Asta e ziua mea de astazi un mare sheeeeeeet.:-j

Niciun comentariu: