miercuri, 19 decembrie 2007

Magia sarbatorilor...


Am luat si prima vacanta pe acest semestru...practic dar nu inca teoretic,am inceput cik sa invatam si pentru bac,pentru admitere,am inceput sa invatam sa iubim iar si iar...si inca o data...am inceput sa dam cu colaci la curiosi si cu bulgari la bagaciosi si ...uite asa mai fac si o rima:)
Am impodobit si casa , numai luminite,luminite si am primit si bani pentru asta :> Afacerista de mine...
Am invatat anul acesta si ca prima ora se incepe la fast-food cu o ciocolata calda stransa intre doua maini reci,un pachet de tigari,niste mesaje de buna dimineata si niste discutii cu colegii de clasa.
Am invatat si ca...mai mult contezi TU in viata asta care uneori e atat de salbatica iar apoi cel de langa tine.Dau dovada de egoism?Si chiar acum in saptamana dinaintea Craciunului?Pot sa gresesc daca voi spune ca...nu am devenit egoista.Da...ok...nu sufar de un egoism in masa insa a inceput sa se instaleze si la mine si pe buna dreptate ma simt nevoita se recunosc acest lucru.Ce reiese?Ca-s sincera domnule!:> Si-s mandra.
A mai trecut inca un an din viata mea...cum suna fraza asta :)) ca si cand,vai vai ce batrana sunt ;))...hmmm nici chiar dar nu pot sa spun ca anul a trecut fara sa lase urme.
Si TRINC!!!S-a aprins beculetu'.In randurile acestea voiam sa va impartasesc niste ganduri ...sentimente s.a.m.d. insa....cred ca o las pe alta data ;))


Toate cele bune!Voua,tuturor!

Niciun comentariu: